Tilaa tuotteet tarjoushinnoin ja lisäksi yli 200 € tilaukset rahtivapaasti!  Huom. Noutopisteemme on kiinni ke 17.7.-pe 19.7. Tavoitat meidät muutoin normaalisti.

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 4.6.2024 alkaen.

Verkkokauppa

Verkkokauppamme on tarkoitettu ainoastaan yritys- ja yhteisöasiakkaille. Kuluttaja-asiakkaita palvelemme noutopisteellämme.

Hinnat

Tuotteiden hinnat näkyvät nettisivuillamme ilman arvonlisäveroa Alv 0 % ja sivulla näkyy lisäksi verollinen hinta sis. 24 % alv.  Laskun loppusumma sisältää arvonlisäveron kaikkiin Suomeen toimitettuihin toimituksiin. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Kaikki yli 200 € Alv 0 % tilaukset lähtevät rahtivapaasti!

Toimitusajat

Varaamme tilaukselle toimitusajaksi 1-2 arkipäivää. Lähes kaikki valikoimamme tuotteet toimitetaan kuitenkin seuraavaksi arkipäiväksiperille varastostamme riippuen kellonajasta, mihin aikaa saamme tilauksenne ja kappalemäärästä riippuen. Ei-varastoitavat toimitustuotteet toimitetaan annetun toimitusaika-arvion mukaisesti aina mahdollisimman nopeasti force majeure –varauksin.

Postin Express pakettien toimitusaika on 1 arkipv lähes kaikille paikkakunnille Rovaniemen korkeudelle asti ja Rovaniemen yläpuolella olevien paikkakuntien toimitusaika 2 arkipv. Lähetämme kaikki toimitukset Postin Express paketteina, jotka tuodaan perille asti asiakkaalle. Jos yritys on kiinni, kun pakettia yritetään toimittaa posti ilmoittaa pakettiin merkitylle yhteyshenkilölle s-postitse/tekstiviestinä, mistä paketti on noudettavissa samana päivänä.

Lähetyksen tarkistaminen ja huomautukset

Mahdolliset huomautukset tavaran laadusta tai muista epäkohdista on tehtävä viimeistään 5 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta. Näkyvä vahinko tai poikkeava kollimäärä on merkittävä varaumana välittömästi rahtikirjaan ennen sen allekirjoittamista. Rahtikirjan allekirjoittamisen jälkeen ilmenevät vahingot on ilmoitettava 3 päivän sisällä. Tämän jälkeen ilmoitettuja vahinkoja ei korvata. Carlacom ei vastaa ns. epäsuorista vahingoista, kuten esimerkiksi asiakkaan tulonmenetyksistä, tai muulle kuin toimitetulle tuotteelle tapahtuneista vahingoista.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja lähettämällä yrityksenne ja yhteisönne verkkolaskutustiedot. Voitte myös maksaa ostoskorin sisällön heti verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Jos normaalin laskun sijaan haluat maksaa kortilla tai suorana tilisiirtona, silloin maksunvälityspalvelun tuottajana toimii
Paytrail Oyj, Y-tunnus: 2122839-7, Innova 2, Lutakonaukio 7, 40100 Jyväskylä

Maksuehdot

Normaali maksuehtomme on 10 pv netto. Viivästyskorko on korkolain mukainen.

Poikkeavat maksuehdot voidaan sopia ennakkoon sähköpostitse myynti@carlacom.fi tai soittamalla 09 8870 1991.

Tavaroiden toimitus laskulla edellyttää moitteettomia luottotietoja ja varaamme mahdollisuuden siirtää tilaus ennakkolaskutukseen, esim. jos yritys on juuri perustettu tai yrityksen tilinpäätöstiedot eivät ole julkisia. Ennakkolaskut lähetämme sähköpostitse tai verkkolaskuna. Yritykset voivat suorittaa maksun halutessaan myös pankki/luottokorteilla tai suorina tilisiirtoina. Kortteina meillä käy pankkikortit, American Express, Visa, Euro – tai Mastercard.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle.

Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.  Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, Y-tunnus: 2122839-7, Innova 2, Lutakonaukio 7, 40100 Jyväskylä

Noutopisteellämme palvelemme myös kuluttaja-asiakkkaita ja meillä on noutopisteellä korttimaksumahdollisuus.

Pakkaukset

Emme veloita erillisiä pakkauskuluja. Tilauksen kaikki tuotteet pyritään aina lähettämään samalla kertaa ilman useita toimituksia. Meillä kaikki uusiokäytettävät pahvilaatikot ja pakkauspehmusteet kierrätetään.

Toimitus- ja pakkauskulut

Postin Express toimituskulu on 6,90 € Alv 0 %. Poikkeuksena suorat kotitoimitukset yrityksen henkilökunnalle tai erikoihinnoiteltujen erien toimitukset jakolistojen mukaisesti  9,90 € Alv 0 %. HUOM! Meillä kaikki yli 200 € tilaukset lähtevät rahtivapaasti!Toimituskulut sisältävät aina myös pakkauskulut. Tarkan toimituskulun näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat.

Tilaus ja tilauksen vahvistaminen

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme.  Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
Carlacom Office Oy
myynti@carlacom.fi
Puh. 09 8870 1991

Tuotteiden takuut

Kaikilla myymillämme tuotteilla on takuut valmistajien myöntämien takuuaikojen ja takuuehtojen mukaisesti. Takuuaika katsotaan alkaneeksi tuotteen toimituspäivästä.

Carlacom Office Oy ei myönnä takuita, takuista vastaa valmistajat. Carlacom Office Oy auttaa mielellään meiltä ostettujen tuotteiden takuiden käsittelyssä ja takuiden läpivienneissä kunkin valmistajan käytäntöjen mukaisesti.

Huomioithan ystävällisesti, että käsittelemme ainoastaan Carlacom Office:sta ostettujen tuotteiden takuut ja käyttöopastukset.
Jos olette ostaneet tuotteen muualta, pyydämme, että olette yhteydessä myyjätahoon, josta olette ostaneet tuotteen tai olette yhteydessä valmistajan nettisivujen kautta valmistajan tuotetukeen.

Takuu on aina vähintään vuoden, poikkeuksena kuulokkeiden liitäntäjohdot ja lisävarusteet. Lähes kaikissa tuotteissa takuu on 2 vuotta, joka korvaa mahdolliset valmistus- ja raaka-aineviat. Takuu ei korvaa vahinkotapauksissa toimittamiemme tuotteiden aiheuttamia välillisiä kuluja, eikä virheellisestä käytöstä aiheutuneita vahinkoja. Korvausvastuu kaikissa virhetapauksissa rajoittuu tuotteen kauppahintaan. Takuuasioissa pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Takuuehdot yleensä koskevat ainoastaan sellaisia virheitä ja puutteita tuotteen rakenteessa, materiaaleissa ja toiminnassa, jotka ilmenevät takuuajan kuluessa. Takuu ei käsitä virheitä, jotka johtuvat normaalista kulumisesta tai voimallisesta käytöstä, ostajan suorittamista virheellisistä asennuksista, muutoksista tai esim. tuotteen liittämisestä verkkoon tai softaan, jonka toimivuus ei vastaa normaalia käyttöympäristöä.

Lisäksi Carlacom Office Oy ei vastaa ostajalle tuotteen ja/tai palvelun välittömästi tai välillisestä menetyksestä, vahingosta tai tulon menetyksestä takuu-/virhevastuiden osalta. Carlacom Office Oy pidättää oikeuden ohjata asiakkaat asioimaan suoraan valmistajan tai valmistajan valtuuttaman huoltoliikkeen kanssa. Osapuolten väliset erimielisyydet käsitellään Espoon käräjäoikeudessa. Pidätämme oikeudet muutoksiin.

Muutokset

Hinnastomme on voimassa toistaiseksi. Mahdollisesti vaihtelevien valuuttakurssien tai kohonneiden raaka-aine- tai työkustannusten takia pidätämme itsellämme oikeuden tarvittaessa tarkistaa hintojamme. Pidätämme oikeuden varastosaldojen, selkeästi virheellisten hintojen ja tuotetietojen korjaamiseen.

Lisäksi pidätämme itsellämme oikeuden tuotteisiin tehtäviin teknisiin muutoksiin ja parannuksiin.

Tavaroiden omistus

Myyjä pidättää tavaran omistusoikeuden itsellään, kunnes maksu tavarasta ja toimituksesta on kokonaisuudessaan suoritettu. Jokaisesta verkkokaupan tilauksesta lähetetään ostajalle tilausvahvistus.

Kaikilla myymillämme tuotteilla on takuut valmistajien myöntämien takuuaikojen ja takuuehtojen mukaisesti. Takuuaika katsotaan alkaneeksi tuotteen toimituspäivästä.

Muilta osin noudatetaan Teknisen Kaupan Liiton yleisiä myyntiehtoja TK Yleiset 2010

Tilaus, lasku- ja maksuvahvistukset

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla: Carlacom Office Oy | myynti@carlacom.fi | Puh. 09 8870 1991

Palautukset

Yrityskaupassa palautusoikeus on vain, mikäli toimitettu tuote on tilauksesta poikkeava. Kuulokkeet ovat myös tuotteita, jotka kaikki haluavat 100%:sti käyttämättöminä, kun avaavat paketin. Isommissa erissä suositamme aina tilaamaan ensin muutaman kappaleen, jos tuote ei ole tuttu tai on epävarma mallin sopivuudesta. Myyntimme auttaa aina mielellään kartoittamaan varmasti oikean tuotteen, jos tarvitsette apua ja haluatte varmistaa kuulokkeen tai muun laitteen sopivuuden. Tyytyväinen asiakas on meille tärkeä.

Paketin jättäminen vastaanottamatta tai noutamatta postista ei tarkoita palautusta.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti osoitteeseen myynti@carlacom.fi tai soittamalla numeroon 09 8870 1991. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.


Toimitusehdot 

Suosikit

Suodata tuotteita

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit